Ticket is geboekt! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu Ticket is geboekt! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Ticket is geboekt!

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2012 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Eindelijk, vandaag heb ik officieel mijn ticket geboekt! :) Gisteren, op mijn verjaardag heb ik een optie genomen, en vandaag is het eindelijk allemaal officieel geworden.
Wel een beetje jammer de mevrouw bij het reisbureau me gisteren een heel verkeerd bedrag had berekend voor de reisverzekering, dus dat ik vandaag ineens 60 EUR meer moest betalen dan waar ik op gerekend had. Nouja fouten kunnen gebeuren zullen we maar zeggen.

Ik vlieg vrijdag 9 november om 14:40 met Emirates naar Dubai. Daar kom ik om 00:10 aan. Dan om 01:50 vlieg ik door naar Sydney. Daar kom ik op 10 november om 22:30 aan. In totaal zit ik ongeveer 20 uur in het vliegtuig, pfff...
Op de terugweg vertrek ik op 7 maart om 16:55 vanuit Christchurch terug naar Sydney, waar ik om 18:15 aan zal komen. Om 21:45 vertrek ik weer richting Dubai, waar ik om 05:15 zal landen. Voor het allerlaatste stukje van mijn reis vertrek ik om 8:20 vanaf Dubai en kom ik om 12:40 aan op Schiphol. Weer meer dan 20 uur in de lucht…

Ik voel me als een ritje in de achtbaan. Het eerste stuk, waar je omhooggetakeld wordt en je afvraagt waar je in vredesnaam aan begonnen bent. Dan het hoogste punt, vanaf waar je denkt: 'Oke, dit is het, daar ga ik dan'. Daarna het ritje zelf, die echt heel cool ons ondanks je bedenkingen vooraf. En als je er dan weer uit bent, wil je eigenlijk meteen weer terug.
-------------------------------------------------------------------------------------
Finally, today I officially booked my ticket!  Yesterday, on my birthday, I went to the travelshop and took an option on this flight. It was kind of a bummer when I found out the lady had made a mistake yesterday with my travelinsurance, so I had to pay an extra 75 USD today. Well, we all do make mistakes…

Friday November 9th I’ll be flying to Dubai at 14:40 with Emirates. I’ll arrive there at 00:10. Then at 01:50 I’ll be leaving Dubai for Sydney, where I will arrive November 10th at 22:30. In total I will be in the air for about 20 hours, wow…
On the way back I’ll leave Christchurch for Sydney again at March 7th at 16:55. I’ll be arriving there at 18:15. At 21:45 I’ll leave Australia for Dubai, where I will arrive at 05:15. For the last part of my trip I’ll leave Dubai at 8:20 and will arrive at Schiphol at 12:40. Again, more than 20 hours in the sky…

I feel kind of like a rollercoaster ride right now. Like the first part of a rollercoaster, where you get pulled up, your adrenaline levels rise and you wonder why you ever wanted to go in the first place. Then the highest point where you think: 'right, it's now or never. There I go'. Then the ride itself, where you really enjoy yourself despite of all the doubt you had before whether it is going to be good or not. And then when you get out, you undoubtedly want to go straight in again.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 18343

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: