Nog precies een week / Just one more week - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu Nog precies een week / Just one more week - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Nog precies een week / Just one more week

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2012 | Nederland, Alphen aan den Rijn

De kriebels komen nu echt, nog precies een week voordat ik dan eindelijk vertrek. Het weer wordt steeds slechter, ik word steeds blijer dat ik de zomer weer tegemoet ga. Ik wil zon! :)

Vanavond is mijn 'afscheidsfeestje', alle meiden nog voor de laatste keer zien. Ik heb er erg veel zin in!

Er is in de tussentijd wel nog het een en ander veranderd. Ik vlieg niet meer via Sydney, maar ik vlieg rechtstreeks naar Brisbane. Vanuit daar ga ik voor de kerst een coole roadtrip naar Canberra maken, en vanuit daar weer een gave roadtrip richting Melbourne. Ik heb er echt ontzettend veel zin in!

Grappig, dat nu het typen in het Nederlands nog veel makkelijker is dan in het Engels. Hoe lang zou het duren voor dat omgedraaid is? Hoe lang zou het duren voordat ik in het Engels denk, of droom?

------------------------------------------
I'm getting really nervous now. Exactly one week left before I'll leave. The wheather is getting worse here, I'm so happy it's going to be summer in OZ. I want the sun! :)

Tonight is my 'goodbyeparty', seeing the girls all together one last time. I'm looking forward to it!

Between this message and the last, some things have changed. I’m not flying to Sydney from Dubai, but I’m flying direcly to Brisbane. From there on I’ll be on a fabulous roadtrip to Canberra just before Christmas. From Canberra I’ll be on an amazingly beautiful roadtrip towards Melbourne. I’m SO excited!

Funny how whiting in Dutch now is way easier then in English. How long will it take until it is the other way around? How long will it take before I think in English, or dream in English?

  • 07 November 2012 - 19:25

    Mirjam:

    Goeie reis, keep us posted!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 18341

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: