Heatwave - Reisverslag uit Albany Creek, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Heatwave - Reisverslag uit Albany Creek, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Heatwave

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2012 | Australië, Albany Creek

Pfff... Het was om 9 uur 's morgens al 26 graden. En dat is niet eens in de volle zon, want het is flink bewolkt. En nu om 10 uur was het al 28 graden. Ze voorspellen een hittegolf: dinsdag 39 graden, woensdag 37 graden. Wouw, that's gonna be hot! Ik begin, nu het heter wordt, wel meer moeite met de hitte te krijgen. Voornamelijk overdag draint het al je energie weg. Of misschien gewoon omdat ik nu 10x meer doe op een dag dan thuis, maar het is niet echt weer waar je heel energiek van wordt.



  • 03 December 2012 - 12:40

    Omma Tini Sijtsma:

    Jeetje wat een energie niet te geloven. Doe je nog wel wat anders dan uitgaan, barbequen en drinken?
    Maar je hebt gelijk hoor geniet er maar van. In een van je berichtjes las ik "I am in love". Heb ik wat gemist? Hou me op de hoogte hoor.
    Zondag ben ik in Alphen geweest een klein beetje voor Dick z'n verjaardag. Lekker zitten kletsen met pappa, mamma Justin en Sander.
    Thara hoor wel weer van je. Groetjes aan Jason, Adam en Adam.
    Kus Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 18355

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: