Back in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van thebigadventure - WaarBenJij.nu Back in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Back in Christchurch

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ik beloofde om snel weer te updaten, maar er is niet heel veel exciting nieuw nieuws te melden. Woendag de hike met Judy en Robert gaan maken, was erg mooi! We zouden een langere wandeling maken, maar dat zou ons 7 uur kosten. En we arriveerden daar pas om 11 uur (relaxte ochtend met bacon and eggs van de bbq :) ), dus dat zou teveel van het goede zijn. Uiteindelijk een wandeling van ruim 3,5 uur gedaan, beter dan 7!
Donderdag moesten Judy en Robert weer werken, dus had ik een dagje 'voor mezelf'. Heerlijk zo'n dagje tussendoor!
Gisterenochtend moesten J&R weer werken, maar ze waren om 1 uur al thuis. De auto op het airport afgezet, en naar Christchurch gereden. Een PRACHTIGE roadtrip, ontzettende stunning nature! Uiteindelijk hebben we er 7 uur over gereden, om 9 uur waren we pas in Christchurch. Maar ik heb er écht van genoten!

Vanmorgen vroeg op (de wekker ging om half 9, terwijl ik om half 3 pas in slaap viel ><), om Evelien's weddingdresses te gaan passen. Ze was al eerder wezen zoeken met 3 vriendinnen, en wilde nu haar top 3 aan Judy laten zien. En ik mocht ook mee. En twee van de vriendinnnen (de bruidsmeisjes) gingen vandaag ook mee. Dus met z'n drieen op de achterbank gepropt, maar wat hadden we een lol! 3 verschillende jurken in 3 verschillende boetieken gezien, en de uiteindelijke keuze gemaakt. Wat was ze prachtig, en wat was Judy trots om haar dochter zo te zien!!

Nu even rusten (ik zou dus gaan rusten, maar bedacht me dat ik hier toch maar weer moest updaten), vanavond Micheal en Eveliens engagement party. Ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 18346

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: