Eerste verslag / First report - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu Eerste verslag / First report - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Eerste verslag / First report

Blijf op de hoogte en volg

04 September 2012 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Eindelijk, het is er toch nog van gekomen. Ik heb vandaag de beslissing genomen, de knoop doorgehakt.

Ik ga 4 maanden naar Australië en Nieuw Zeeland! De hele winter lang zal ik zomer vieren, en zodra het weer in NL weer beter wordt, kom ik pas weer terug naar huis. Kerst buitenin de tuin vieren omdat het binnen zo warm is, en op oudjaarsdag in mijn bikini op het strand liggen, ik zie het helemaal zitten!

Ik moet nog van alles regelen, om te beginnen mijn visum aanvragen. Voordat ik die binnen heb wil ik geen ticket boeken, dus dat ga ik morgen als eerste doen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Thara

----------------------------------------------------------------------------------------

Finally, I did it. Today I’ve decided, I made the decision.

I’m going to Australia and New Zealand for four months! The entire winter long I’ll celebrate the summer, and I won’t be back home until the weather gets better in Holland. Celebrating Christmas in the garden, because it’s too hot inside and sunbathing in my bikini at the beach, I am totally looking forward to it!

I have to arrange all sorts of things, but first of all I have to apply for a visa. Before they grant me that, I don’t want to book my flight. So that’s what I’ll be doing first thing tomorrow.

I’ll keep you posted!

Groetjes,
Thara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 18372

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: