Laatste avondje thuis / Last night at home - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu Laatste avondje thuis / Last night at home - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Laatste avondje thuis / Last night at home

08 November 2012 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Nog maar 17 uur te gaan voor mijn vliegtuig 26 uur lang in de lucht hangt. Nouja, niet non-stop dan. Eerst naar Dubai, daarna naar Singapore, en als het goed is kom ik zaterdagnacht om 00:50 aan in Brisbane (dan is het 15:50 in NL). Ik heb heel veel goede verhalen gehoord over Emirates, dus het zal vast een goede reis gaan worden. De volgende update zal vanuit Australie zijn. Tot dan!

---------------------------------

Just 17 more hours to go before my 26 hour flight will leave. Well, it won't be nonstop. First to Dubai, then to Singapore, and if everything goes well I'll be in Brisbane Saturdaynight at 00:50. I've heard a lot of good stuff about Emirates, so it promisses to be a good flight. The next update will be from Australie. See you then!