I've got a job! - Reisverslag uit Albany Creek, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu I've got a job! - Reisverslag uit Albany Creek, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

I've got a job!

Blijf op de hoogte en volg

20 November 2012 | Australië, Albany Creek

Gisterochtend weer niet zoveel uitgevoerd. Nadat ik de was gedaan had en opgehangen heb, ben ik filmpjes gaan kijken. Pas tegen een uur of 2 ben ik weer eens iets nuttigs gaan doen. Vlak daarna belde Jason om te zeggen dat hij een baan voor me heeft kunnen regelen! :D
Bij Adam, in Cup From Above, en superleuke coffeeshop! Volgens Adam duurt het ruim 3 maanden om écht te leren hoe je goede koffie moet maken, maar alle andere dingen kan ik gewoon meteen gaan doen. Hoe gaaf is dat? :) Volgens Jason was hij meteen helemaal enthousiast toen hij belde, dus dat is superfijn! Zometeen ga ik bij Adam langs, om te kletsen over hoe en wat. Er gaat een rechtstreekse bus, en die doet er maar 10 minuten over. Dus ik dacht dat het vast ook wel loopbaar zou moeten zijn. Maar helaas, ik hem 50 minuten gelopen, en zag toen nog het winkelcentrum waar het vlakbij ligt niet. Dus toen ben ik maar weer terug naar huis gegaan. Jason heeft een vriend met een spare bike, dus die gaat hij voor me proberen te regelen. Want elke keer $3 heen en $3 terug met de bus is best duur. Helemaal omdat ik wss niet betaald krijg. Niet in dollars dan, wel ik ontzettend lekkere kopjes koffie :)

Jason belde dat hij pas laat thuis zou zijn, omdat hij nog moest voetballen. Ik had dus de hele avond lekker voor mezelf. En daar heb ik gebruik van gemaakt, want ik heb heerlijk anderhalf uur met Myrthe zitten skypen. Daarna nog wat opgeruimd, en toen kwam Jason weer thuis. Hij was in de laatste minuut van de wedstrijd vol met een knie van iemand op zijn bovenbeen geraakt, hij had echt heel veel pijn. Aan het einde van de avond kon hij bijna niet meer lopen, dus toch maar een icepack erop gelegd. Niet lang na Jason kwam ook Adam, hebben ze gegeten, en zijn toen gaan oefenen voor hun gig donderdag. 's Avonds nog even tv gekeken, en tegen twaalven naar bed gegaan.

Adam bood aan om me te brengen naar CFA zometeen. Echt vet lief! Het is maar 10 minuten met de bus, maar hij bood aan om me met de auto erheen te rijden (een dikke BMW met leren bekleding etc :) ) Dat heb ik dus niet geweigerd! :) Hij moest om 10 uur bij de fysio zijn, maar hij zou daarna meteen hierheen komen. Echt super lief!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 18373

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: