Bikinishopping - Reisverslag uit Chermside, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Bikinishopping - Reisverslag uit Chermside, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Bikinishopping

Blijf op de hoogte en volg

06 December 2012 | Australië, Chermside

Pfff wat een dag. Ik had gister een baaldag, voelde me niet lekker... 's Morgens een relaxte ochtend gehouden, beetje traveljournal updaten, mail checken etc...Onverwachts kwam Adam nog even langs (oeps, was nog niet eens proper aangekleed :)) voordat hij moest werken. 's Middags weer niets uitgevoerd, ik was echt heel moe! Na zijn werk kwam Adam me halen, om naar Chermside te gaan (die gigantische shoppingmall). Ik moet nog een nieuwe bikini hebben, want degene die ik gekocht heb zit niet stevig genoeg als er grote golven zijn. En 'helaas' is het water hier echt ont-zet-tend helder, dus je kan ook niet even snel onder water duiken ;) Helaas niet kunnen slagen... We zijn wel bij vier of 5 verschillende winkels geweest, maar allemaal niet wat ik zocht. Of echt veel te duur (60 euro voor alleen bovenstukje). Nog even boodschappen gedaan, en toen daar in de shoppingmall Japanse Curry gegeten. Met stokjes. Heerlijk spicy, erg lekker! Grappig, in NL kom ik eigenlijk nooit in grote shoppingmalls. Hier ben ik eerst met Jane geweest, toen met Jason, en nu weer met Adam.

Adam zette me weer bij Jason thuis af, en ging toen zelf door naar de pub waar hij Jason zou ontmoeten. Ze moesten even praten samen, en waar kan je beter met elkaar praten als echte mannen dan in een pub met een biertje :) Ik ben mam gaan bellen, voelde me niet lekker en mijn beltegoed moest op. Gelukkig was mam thuis, en hebben we een hele poos zitten kletsen... Na een uurtje kwamen Jason en Adam alweer thuis (wow, mannen hebben niet veel woorden nodig geloof ik :) ) en hebben ze nog tot een uur of 1 gitaar zitten spelen.

Ik heb een paar drukke dagen voor de boeg! Jason is vandaag vrij, hij komt net terug van een rondje hardlopen. Of keihard sprinten denk ik eerder, te zien aan hoe moe en bezweet hij na een kwartier alweer terug was. De idioot vind het leuk om tegen bergen op te rennen >< (jaja, heuvels. Maar het zijn bergen voor mij :) )

Druk weekend voor de boeg, met allemaal leuke dingen! Ik denk alleen geen internet, dus de updates laten op zich wachten tot na het weekend. Hopelijk maandag kan ik weer wat laten horen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 18373

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: