Good food, good music - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Good food, good music - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Good food, good music

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2012 | Australië, Brisbane

Vanmorgen was ik erg moe, dus rustig aan gedaan. ’s Avonds zouden Adam en Jason een gig spelen in de stad, dus Jason is meteen uit zijn werk daarheen gegaan. Om half 6 kwam Adam meteen uit zijn werk mij ophalen en zijn we naar zijn huis gereden. Wow, wat een ontzettend mooi groot huis! Hij deelt het met 3 anderen, maar dan nog is het belachelijk groot!

De gig was cool, eindelijk waren er behalve ikzelf nog 5 anderen speciaal voor April Collection gekomen. Het heet daar Grill’d, en het is een soort restaurant met alleen maar burgers. En dan niet die goedkope kleffe troep van de macdonalds, maar echte goede versgemaakte grote burgers! Ik at een kipburger met brie en cranberrysaus, jammie! Jason moest optijd weg, omdat hij nog moest voetballen, maar ik had geen zin om met hem mee te gaan, dus ik bleef bij Adam bij Grill’d naar de andere muziek luisteren.

Toen we weggingen had ik eigenlijk nog helemaal geen zin om naar huis te gaan, ik was de hele dag al alleen thuis geweest. Dus Adam stelde voor om naar Mount Coo-Tha te gaan. Bij dag is het een hele mooie uitkijk over de stad, en bij nacht is het heel gaaf met alle lichtjes van de hele stad en omstreken. Het was er best druk helaas (iedereen schijnt daarheen te gaan omdat het zo romantisch is ’s avonds), dus we zijn na een poosje weer weggegaan. We hadden het heel gezellig, dus Adam stelde voor om naar Mount Glorius te gaan. Dat is een bergketen vlak buiten Brisbane. Een beetje zoals Ierland. Met hele bochtige weggetjes mijn stijle afgronden, waar je 80 mag, maar alleen de locals dat doen. We hebben de hele weg met grootlicht moeten rijden, omdat je anders gewoon niets kon zien!

Ze hebben hier (op de kleinere wegen) niet echt lantaarnpalen, maar elke weg is voorzien van kattenogen die oplichten zodra je langsrijdt. Een vet goed systeem, want je kan echt heel goed zien steeds hoe de weg loopt! Een paar gave uitzichten gezien, hoewel het dus heel donker was. Dat was echt een hele gave trip!!! Om iets na elven was ik weer thuis, want ik moest vandaag om 9 uur alweer werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 18352

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: