Talking, talking, talking... - Reisverslag uit Aspley, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Talking, talking, talking... - Reisverslag uit Aspley, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Talking, talking, talking...

Blijf op de hoogte en volg

28 November 2012 | Australië, Aspley

Vanmorgen moest ik dus om 9 uur werken, maar er was niemand om me af te zetten. Dus ik ben met de bus gegaan. Helaas zijn bussen niet zo optijd als in NL, dus ik kwam te laat aan. Maar ik was allang blij dat ik aankwam, want de bus reed een hele andere route dan dat ik dacht dat hij zou doen. Maargoed, iets na negenen was ik dus waar ik zijn moest. Het was eindelijk wat drukker vandaag, vooral in de ochtend en vroege middag heb ik steeds wat kunnen doen. Veel kunnen oefenen met het maken van perfecte melk, damn wat is dat lastig! Shots gaan nu helemaal goed, morgen mag ik voor take-aways alles zelf doen, cool he?

De hele tijd met Adam CFA zitten kletsen, hij zit echt vol met verhalen! Op een gegeven moment ging het over vooroordelen over ons Nederlanders die de Aussies hebben. Hij vond ons zo liberaal, en dacht dat we zelfs naakt naar de supermarkt zouden kunnen als we dat willen. Right… Ik zou werken van 9 tot 1, en dan zou ik de bus weer naar huis nemen. Maar Adam CFA bood aan om me thuis te brengen om 3 uur, als de coffeeshop sluit. Uiteindelijk hebben we zo lang zitten kletsen, dat ik na vieren pas thuis was…

’s Avonds maakte Jason kipburrito’s, en daarna lekker lui op de bank Alias liggen kijken. Weer op tijd naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 18362

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: