Living life to the fullest - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Living life to the fullest - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Living life to the fullest

30 November 2012 | Australië, Noosa Heads

WOUW! Noosa, I’m in love! Wat een ge-wel-dig mooie plaats is dat zeg! Om 9 uur ’s morgens kwam Adam me halen, om samen naar Noosa te rijden. Dat is een (vrij populaire maar ontzettend mooie) badplaats bijna 2 uur naar het noorden. Toen we aankwamen eerst een poos gezwommen op de main beach. De golven waren niet geweldig, maar groot genoeg om te bodysurfen. Gelukkig geen jellyfish, en geen sterke stromingen. Inmiddels was het een uur of 1, en zijn we er weer uitgegaan, omdat ze zon eigenlijk te gevaarlijk is. Melanoom is hier doodsoorzaak nr1, de zon is echt een killer! We zijn naar de supermarkt gereden, en hebben allemaal lekkere dingen gekocht voor een picknicklunch. Toen weer terug naar het strand gereden. Adam wist een mooi plekje op ongeveer een half uur lopen, maar op je teenslippers en met tassen vol eten is dat nog best ver  Uiteindelijk echt een ontzettend mooi plekje gevonden, op een grote rots, met de zee onder ons en naast ons een groot verlaten strand. WOUW!!!!! Na de lunch nog uren liggen liggen, gewoon omdat we beide niet weg wilden. Tegen een uur of 5 toch maar weggegaan, omdat we ’s avonds nog uit zouden gaan met Jason. Een prachtige rit naar huis, met een zonsondergang en al. Grappig, omdat de donorbloedvoorraad op het moment laag is, wordt er op de matrixborden op de snelweg gezegd dat je bloed moet gaan doneren.

Eenmaal thuis waren we heel moe, dus had ik eigenlijk geen zin meer om uit te gaan. Annie zou ook komen, omdat Daniel een feestje van zijn werk had, en zij niet uitgenodigd was. Dus de hele avond spelletjes zitten spelen met z’n vieren. Een soort pim-pam-pet spel, wat in het begin nog erg lastig was omdat het in het Engels was, maar uiteindelijk heb ik met maar 2 punten verloren. Adam is de enige met Engels als moedertaal, Jason spreekt natuurlijk Spaans en Annie is Chinees en pas 9 jaar in Australie. Het was dus best eerlijk. Daarna nog Balderdash gespeeld, een heel melig leuk spel.
Na twaalven ging Annie naar huis. Jason, Adam en ik gingen nog even tv kijken, en om een uur of half 2 ook naar bed. Om een uur of 3 kon ik de slaap pas vatten...