Guitars, curry and bogans - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Guitars, curry and bogans - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Guitars, curry and bogans

02 December 2012 | Australië, Brisbane

Zometeen gaan we naar een charity bookshop in the city. Jason was aan het kijken voor vrijwilligerswerk voor mij, en kwam toen langs een advertentie van deze boekwinkel. Hij wilde zelf ook iets van vrijwilligerswerk gaan doen, dus we rijden zometeen even langs om de vibe te voelen.

Nou, wat een tegenvaller! De bookshop zelf was best leuk, maar de mensen waren echt heel raar... Dat gaat hem dus niet worden. Ernaast zat een heel leuke coffeeshop, dus Jason is meteen gaan vragen of ze daar eens een keer mogen spelen. Degene aan wie hij het vroeg was meteen helemaal enthousiast, maar moest nog wel overleggen met haar baas. Misschien dus weer een plaats erbij voor April Collection om te kunnen spelen.

Een heerlijk relaxte zondagmiddag gehouden. Om een uur of vier zijn we nog een stukje gaan rijden, boodschappen gedaan, en inmiddels was Adam er alweer. Een hele poos in de tuin gitaar zitten spelen (totdat de buurman ging zeuren, stommerd!). 's Avonds Thaise curry gegeten, lekker! Daarna eenle flauwe maar grappige film zitten kijken over Aussie Bogans, het schijnt een film te zijn die echt iedereen kent. Daarna nog tv gekeken, om 2 uur pas weer gaan slapen. Ik ga vannacht wel proberen weer optijd te gaan slapen, ik ben al 3 nachten niet voor 2en gaan slapen...