A month already! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu A month already! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

A month already!

Blijf op de hoogte en volg

11 December 2012 | Australië, Brisbane

Wow, ik ben gewoon al een maand weg! Wat gaat de tijd toch ont-zet-tend snel! Gister en vandaag niet zo heel veel gedaan, lekker uitgerust. Gister was ik echt heel moe, dus lekker veel gerust.

Gisteravond was Adam me komen ophalen, en daarna gingen we bij hem eten (zo lekker! Pasta met chorizoworst, knoflook, capsicum, champs, ui en rode peper. Niet met tomatensaus oid, maar overgoten met rode wijnazijn. En schilfers Parmezaanse kaas. JAMMIE!) We hadden een serie zitten kijken (Adam werkt dus bij de Blockbuster, een videotheek) van twee Australische comedians die een jaar door Europa gingen trekken om de meest gekke dingen te doen. De serie is hier echt ontzettend populair, dus ik snap ineens waarom iedereen hier zo'n gek beeld van Europeanen/Nederlanders heeft :) Maargoed, het was inmiddels best laat geworden, dus we besloten dat het beter was dat ik 's nachts bij Adam zou blijven slapen. Dat deed ik dus, en toen ik wakker werd nam ik een lekker warme douche. Tijdens het douchen was er niets aan de hand, maar zodra ik de kraan uitdraaide werd alles zwart. Ik was ontzettend duizelig, kon niet meer blijven staan, heel misselijk en benauwd. Adam heeft me opgepakt en op bed gelegd, waar ik echt een kwartier helemaal versufd heb gelegen. Daarna voelde ik me weer een stuk beter, maar was nog echt heel moe. Dus ben ik weer een half uurtje gaan slapen. Toen ik wakker werd was er niets meer aan de hand. ZÓ raar! Maargoed, we zouden vanmorgen dus weer iets leuks gaan doen (daarom bleef ik slapen, beetje nutteloos om me thuis te brengen en de volgende ochtend weer op te halen) maar dat ging dus niet door... Daarom maar een heerlijke relaxte dag ervan gemaakt. Tegen een uur of 12 wat boodschappen voor de lunch gaan doen, en daarna lunch gemaakt. Soort miniturksebroden (alsin grote bolletjes, maar dan gemaakt van hetzelfde als turks brood). Opengesneden, belegd met een mengsel van piripiri en tomatosauce. Met kaas, champs, caps, ham en ui. En toen onder de gril, als een soort pizza dus. Ik denk dat ik echt tonnetjerond terugkom, zoveel slechte dingen eet ik hier >< Daarna weer Gapyear gaan kijken (die serie dus), waarna hij me weer thuisbracht omdat hij moest werken. Nu net weer thuis, ik voel me nogsteeds een beetje gek. Ik heb een beetje hoofdpijn en ben nog een beetje draaiierig, heb zin om te eten maar zit eigenlijk helemaal vol van de 'turkse pizza'.

  • 11 December 2012 - 19:18

    Ilse:

    Ha Thara!

    Wat hou jij je blog goed bij zeg! Was ik nooit zo goed in ;) Ik ga hem in ieder geval volgen, leuk om te lezen wat je meemaakt :)


    Heel veel plezier in Australië en zorg goed voor jezelf!

  • 11 December 2012 - 23:12

    Mirjam:

    Hmm, you got me confused! Moet ik je nu beterschap wensen? Zo te lezen toch weer een superleuke dag gehad en lekker gegeten :-). Ik hoop dat je je morgen weer helemaal beter voelt na de black out van vandaag en dat je zoals Ilse schrijft goed voor jezelf zorgt.
    In ieder geval superleuk om je verhalen te lezen.
    Veel plezier verder!

  • 23 December 2012 - 13:10

    Michel En Gemma Lamers:

    Lieve Thara,

    We lezen met veel belangstelling je blog. Geniet van alles wat je meemaakt in dat verre Australië.
    Wij genieten hier een beetje met je mee.
    We willen je hele fijne kerstdagen toewensen en alle goeds voor 2013.
    Heb het goed daar in de zon !!

    Liefs van ons.
    Michel, Gemma, Vera, Rene en Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 18360

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: