It's a huge lizzard! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu It's a huge lizzard! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

It's a huge lizzard!

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2012 | Australië, Brisbane

Wat een dag! Gisteren van 9 tot half 4 bij CFA gewerkt. Helaas was het heel erg stil, dus er was heel weinig te doen. We waren 's morgens met z'n vieren, dus we zijn maar heel druk gaan schoonmaken. Ik kon wel goed oefenen met het maken van shots, wat ik nu (denk ik) aardig kan. Dat hele gedoe met de melk lukt nog niet. Het ziet er niet uit in ieder geval. Gister voor het eerst een hele flat white gemaakt voor mezelf, dus ook de melk. Het was dus heel lelijk, maar het smaakte wel lekker!

Ergens halverwege de middag kwam de eigenaar van de winkel naast CFA in paniek de winkel binnenstormen, met de vraag of er bij ons iemand was die niet bang is voor lizzards. Hij had namelijk echt een SUPERgrote in zijn winkel, maar hij was er als de dood voor. Het was echt een heel grappig mannetje, en ik moest erg mijn best doen om niet heel hard om hem te moeten lachen de hele tijd. Eerst geprobeerd om hem met de bezem naar buiten te jagen, maar dat werkte niet. Toen geprobeerd om een handdoek over hem heen te doen en dan naar buiten te gooien, maar dat lukte ook niet. Toen hebben ze dus maar de snake-removal-guy gebeld, om te vragen of die kon komen helpen. Na 3 kwartier was die er, en die zei dat het maar goed was dat we niet zelf geprobeerd hadden hem weg te jagen, omdat dit een zeer agressieve soort was die met geen enkele moeite zo je vingers af kan bijten. Gelukkig had de snake-removal-guy hem zo te pakken, en nam hem mee om ergens in de natuur weer los te laten. Wat een sensatie! :)

's Morgens heeft Adam me naar CFA gebracht, en 's middags kwam hij me ook weer halen. Zo fijn, zo'n persoonlijke taxiservice! :) Om iets na vieren zette hij me thuis af, en om kwart voor 6 was hij er weer om me op te halen. Hij had net zo goed kunnen blijven! :)
Maargoed, toen dus naar The Music Kafe gereden, Jason zou rechtstreeks uit zijn werk komen. We kwamen vol in de file terecht, dus we waren een beetje laat (klinkt Nederlands he? Het is een ritje van 20 minuten, wij deden er ruim 45 minuten over).
Het optreden zelf was wel goed, maar het geluid was echt heel fout ingesteld... Dat de mensen van TMK dat zelf niet doorhebben vind ik echt heel bijzonder, maar het klonk gewoon niet goed! De microfoons stonden te zacht ten opzichte van de gitaren, en helemaal die van Adam. Voornamelijk bij de lagere stukjes zag je zijn mond zingen, maar verder hoorde je niets. Ik was zo'n beetje de enige groupie die steeds klapte, maar dat kan ik me voorstellen, want het klonk echt niet geweldig. Na het optreden daar gebleven om avond te eten. Jason en ik deelden een pizza, en Adam had pasta. Lang niet zo lekker als de eerste pizza bij TMK (die ik dus met Adam deelde), maar mijn maag was iig weer gevuld :)

Toen weer naar huis gegaan, nog even tv gekeken, en om een uur of 11 gaan slapen. Vanmorgen een heerlijke relaxochtend gehouden. Pas laat opgestaan (half 9) en heerlijk rustig aan gedaan. Zometeen maar een lunch klaar maken...

  • 23 November 2012 - 22:17

    Oma Sijtsma:

    Wat een leuke verhalen. Geniet er erg van. Je wordt wel verwend he door die jongens.
    Hoor ik van je of je mijn berichtjes ontvangt?
    Knuffel Oma Tini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 18373

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: