A lot of photos - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu A lot of photos - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

A lot of photos

Blijf op de hoogte en volg

24 November 2012 | Australië, Brisbane

Zelfs hier kan het heel erg gek weer zijn. Het leek de hele ochtend alsof het zou gaan regenen, maar uiteindelijk is het een hele warme dag geweest. Er hing best veel bewolking, dus het leek een redelijk koele dag te worden, maar het is meer dan 30 graden geweest. ’s Morgens zijn we thuisgebleven, in afwachting van de bui (die dus niet gekomen is). ’s Middags zijn we naar Chermside geweest, dat is dat gigantische winkelcentrum waar ik met Jane ook geweest ben. Jason heeft nieuwe voetbalschoenen nodig, en daar waren 2 grote sportzaken. En dan bedoel ik ook echt groot, met alles erop en eraan; apparaten als crosstrainers en hardloopbanden maar ook hele units die je in de sportschool ziet. Helaas hadden ze niet de goede maat, dus zijn we weer weggegaan. Onderweg als lunch een ijsje (geen ijsje, ijs!) gegeten. Echt heel lekker. Ze nemen een schep van de smaak ijs die je kiest (ze hadden wel 20 verschillende smaken) en dan kies je ingrediënten die je erdoorheen gemixt wilt hebben. Dan snijden ze het in kleine stukjes, en mengen ze het, dus waar je bijstaat. Ik had macademiaijs met chocolatecookiedough en verse boisonberries, en Jason had coffeeijs met marshmallows en chocokoekjes. Wow, dat was écht heel lekker!
Toen weggegaan en nog naar 2 andere sportwinkels gegaan, maar ze hadden allemaal niet de goede schoenen. Ik heb wel schoenen gekocht, hardloopschoenen. Op de schoenen die ik mee had genomen valt echt niet hard te lopen, en deze waren in de aanbieding.
Toen weer naar huis gegaan, en voor een half uurtje op de bank liggen slapen. Daarna kwamen Jane en Fabian, om foto’s te kijken van de bruiloft van een hele goede vriend van Jason in Cairns vlak voor ik kwam. Daarna naar de kerk gegaan, ik wilde het verschil tussen hier en in NL wel eens meemaken. Maar het is eigenlijk allemaal precies hetzelfde. Behalve dat er hier meer gezongen wordt door iedereen ipv door een koor, maar dat is denk ik het enige verschil. En er stonden overal grote schermen met diaprojectoren, dus ik kon alles meelezen. Dat was wel erg fijn, anders had ik er niet veel van gesnapt. Niet dat ik dat nu wel deed, maargoed.
Toen naar huis gegaan, en meteen weer in de auto gestapt naar Daniel, een andere vriend van Jason. Daar hebben we avondgegeten met hem, zijn moeder en vriendin. Veel foto’s zitten kijken van toen hij en Jason nog heel jong waren, vet schattig! Adam kwam daar ook naartoe, en toen zijn we met z’n drieen nog de stad in gegaan, naar een soort pub/club achtig iets. Hoe later het werd, hoe slechter de muziek, en hoe dronkener de mensen. Tegen een uur of 1 dus weer naar huisgegaan. Ik leer hier allemaal nieuwe dingen drinken, waarvan ik eerst dacht dat ik het helemaal niet lekker zou vinden! Mandarijnenwodka, tequilla sunrises, Jagerbombs…. Ik heb echt een hele gezellige avond gehad! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 18377

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: