My first real Aussie BBQ - Reisverslag uit Caboolture, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu My first real Aussie BBQ - Reisverslag uit Caboolture, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

My first real Aussie BBQ

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2012 | Australië, Caboolture

Weer een rustige ochtend gehad. Lekker uitgeslapen tot een uur of half 10 (het wordt steeds een beetje later :) ). Toen smste Jane of ik mee wilde gaan naar een multi-culti bijeenkomst met BBQ. Dus ze kwamen me om 11 uur halen, om 4 uur waren we pas thuis. Het was erg gezellig, lekker eten (iedereen had wat lekkers gemaakt) en aardige mensen. Hele lekkere doradefilet van de bbq, jammie!

Heel multi-culti was het niet, want iedereen had iets met Zuid-Amerika of de taal Spaans te maken, maar het was wel heel goed voor mijn Spaans :) Gelukkig waren er ook mensen die niet alleen Spaans spraken, maar ook goed Engels. Hoewel ik het Spaans wel gewoon versta, maar ik kan met geen mogelijkheid terugpraten. Toch had ik niet verwacht dat ik het zo goed kon volgen (ik dacht dat mijn Spaans echt bagger was en Zuid-Amerikaans is heel anders dan Spanje Spaans) maar ik was blij verrast :)

Maargoed, toen we weer bij Jason aankwamen waren Adam en een andere (Spaanstalige) vriend hier ook. Nog een poosje zitten kletsen, waarna Jason moest voetballen. Even later gingen die vriend en Jane en Fabian ook naar huis, maar Adam bleef hier. Samen een eindje gaan wandelen, naar de liquorshop gegaan (vodka-raspberry, jammie!) en weer naar huis. Even later kwam Jason ook weer thuis, hebben we gegeten, muziek gemaakt en spelletje gespeeld. Om een uur of 1 ging ik moet maar heel voldaan slapen.

Vanmorgen weer redelijk uitgeslapen, tot 9 uur in bed blijven liggen. Jason heeft gisternacht nog formule1 zitten kijken, dus die ligt nog te slapen. Ik denk dat ik zo mijn nieuwe hardloopschoenen maar eens ga uitproberen, en daarna naar de winkel. Het is vandaag bewolkt, maar wel warm. En met wind, dat is ook wel fijn. Misschien vanmiddag lekker zwemmen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 3671
Totaal aantal bezoekers 18377

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: