First day @ work - Reisverslag uit Albany Creek, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu First day @ work - Reisverslag uit Albany Creek, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

First day @ work

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2012 | Australië, Albany Creek

Dit keer een snelle update 's avonds, omdat ik morgenochtend vroeg weg moet. Werk he :)
Vanmorgen eerst nog snel mijn blog geupdate, daarna kwam Adam me al halen om me naar CFA te rijden. Daar een poos zitten kletsen, en toen met Adam wat boodschappen gaan doen voor CFA. Daarna gelunched met heerlijke sushi, zonder vis! Sushi is hier helemaal niet zo duur als in NL, dus ze eten het hier veel vaker.
Daarna weer zitten kletsen, en aan het einde van de middag liet Adam mij en een andere vrijwilliger zien hoe je shots koffie moet maken. Het is echt een kunstvorm zeg, dat koffie maken! Ik kan er nog helemaal niets van, maar ik heb in ieder geval kunnen oefenen. Nooit geweten dat er zoveel 'gedoe' achter een 'simpel' kopje koffie zit. Toen weer naar huis gegaan, Adam bracht me weer thuis. Vet lief, nou hoefde ik weer niet met de bus! Morgenochtend brengt hij me weer (ik wordt verwend hier!), maar morgenmiddag zal ik wel met de bus naar huis gaan...

's Avonds spelen Adam en Jason weer in The Music Kafe, maar Jason gaat rechtstreeks door uit zijn werk. Dus Adam komt me dan weer ophalen, zodat ik ook kan komen kijken. Ik word heel wat rondgereden! :D

Inmiddels is het kwart over 11, en om kwart voor 9 wordt ik morgen al opgehaald, dus ik ga maar eens slapen.

Omdat het niet lukt om mijn foto's hiernaar te uploaden, heb ik een youtubefilmpje proberen te maken van mijn eersteweek-foto's. Gewoon heel simpel snel in elkaar gedraaid, maar hopelijk kunnen jullie zo al een beetje foto's meekijken. Ik zet de link wel online zodra het gelukt is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 18350

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: