Weer thuis - Reisverslag uit Canberra, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Canberra, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2013 | Australië, Canberra

9 januari
Vandaag is Gianna’s eerste werkdag weer, en ook Will moest gewoon weer werken. Maar ik had gezegd dat ik moe was, dus ik was lekker blijven liggen. En weer in slaap gevallen. Totdat ineens om kwart over 8 aangebeld werd. En de bel hier is niet een gewone bel, maar een knetterharde zoemer. Ik schrok me rot! Maar ik had geen idee wie het was, en je kan ook niets zien vanuit het huis. En toen er aangebeld werd lag ik net heel heftig te dromen, dus ik wist niet goed of ik het nou goed gehoord had of dat ik het maar gedroomd had en wakker geschrokken was. Maar ik had dus geen zin om open te doen, ik wist niet wie het was en was nog in mijn pyama. Gelukkig kreeg ik even later een smsje van Will dat hij het was, hij was zijn huissleutels en wallet vergeten vanmorgen. Uiteraard heb ik toen de deur dus wel opengedaan ;)

Toen was ik toch al op, dus had geen zin om meer naar bed te gaan. Maar ik was nog ontzettend moe, dus de hele dag lekker he-le-maal niets gedaan! Ik moest mijn kleren wassen, maar zelfs dat niet gedaan. Pff, geen zin in niets! Gianna kwam tegen een uur of 5 weer thuis, maar was ook ontzettend moe en had hele erge hoofdpijn, dus die ik meteen op bed gaan liggen. Will kwam om 6 uur thuis, maar hij werd meteen alweer gebeld. Hij heeft uiteindelijk tot na 9 uur zitten werken. Precies zoals wel eens gebeurd met pap, ik voelde alsof ik thuis was ;)

Gianna en ik hebben samen gekookt, en daarna samen gegeten omdat Will nog aan het werk was. ’s Avonds nog even tv gekeken, en toen (in vergelijking met alle vorige dagen) op tijd naar bed gegaan. Om 12 uur lag ik erin… Het vuur hier in de buurt is trouwens inmiddels onder controle, en het was een stuk koeler vandaag en zal dat morgen ook zijn, dus het gevaar is (voor nu even) geweken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 18352

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: