Relaxdagje - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu Relaxdagje - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

Relaxdagje

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2012 | Australië, Brisbane

Gister echt een heerlijke relaxdag gehouden! Even een dagje niets doen, realiseren hoe cool het hier is aan de andere kant van de wereld. Nouja, niet letterlijk cool. Eigenlijk ontzettend warm ;)

's Middags ben ik gaan wandelen, in he park hierachter. Het is een erg mooi park, met bosachtige stukjes, open veld, beekjes, riviertjes, en een hoop wildlife. Uiteraard een hoop vogels; onderandere de magpie (erg agressief, die pikt naar je hoofd als hij jonkies heeft in een boom waar je onderdoor loopt) en kakatoes. En ik heb heel veel lizzards gezien. Sommige wel bijna 30 cm groot. Maar ze zijn ontzettend schuw, zodra je aan komt lopen hoor je ze in de bosjes verdwijnen.
Daarna weer naar huis gegaan, en een filmpje gekeken. Jason heeft denk ik meer dan 1000 dvd's, dus keuze genoeg :) Buiten was het gewoon te heet...

Vandaag is de voorspelling dat het nog veel heter wordt, met plensbuien in de middag. Dat wordt dan mijn eerste echte kennismaking met de sticky heat, ik ben benieuwd hoe ik het verdragen kan...

Mijn hand is inmiddels al een stuk meer geheeld, het doet ook minder zeer. Het ziet er heel rimpelig uit, en het voelt als eelt. Maar gelukkig is het niet zo rood meer.

Gisteravond naar een gig(kleinschalig concert/muziekoptreden) van Hayley Calvert geweest. Jason is erg fan van haar, en ook ik vond haar wel cool! Ik zal de komende weken nog vaak naar gig's gaan, maar ik vind het erg leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 18376

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: