It's hot out here! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu It's hot out here! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van thebigadventure - WaarBenJij.nu

It's hot out here!

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2012 | Australië, Brisbane

Wow, wat een hitte vandaag! 37 graden is echt een beetje te veel, ik heb alleen maar een beetje gehangen vandaag. Overal was het gewoon te warm om iets te doen; buiten, in de backroom, in de lounge, in mijn eigen kamer… Tot een uur of 2 alleen maar een beetje op de bank gehangen, puzzeltjes gemaakt en tv gekeken. En internet op mijn laptop gefixed! Misschien kan ik nu eindelijk gaan skypen! ’s Middags nog 3 hoofdstukken wiskunde samengevat, toch nog iets nuttigs gedaan vandaag.

Jason was vroeg thuis, maar door de warmte hadden we helemaal geen trek. Dus eerst in de backroom muziek gemaakt, en pas tegen een uur of 8 gaan eten. Zelfgemaakte pizza, jammie! Ik sneed alles in stukjes (paprika, ui, champignons, kaas, olijven en ham) en Jason belegde de pizza ondertussen. Wat een teamwork!

Na het eten om gaan kleden om naar Fat Freddy’s Drop te gaan. Dat is een erg populaire Kiwiband die in een club een gig had. Of een concert. Ik weet het verschil nog steeds niet zo goed… We waren precies op tijd. Toen we aankwamen waren de 2 voorprogramma’s net afgelopen, en tegen de tijd dat we ons drankje hadden (duur! $12 = €10 voor 1 drankje) begonnen ze net. Het was een soort club zoals je altijd in de film ziet. Met een vloer waar ‘het allemaal gebeurd’, en balkons met dansende mensen aan beide kanten. Het was erg druk en warm, dus het was lastig een goed plekje te krijgen. De muziek is een beetje lastig te omschrijven, het heeft wel een beetje iets reaggea-achtigs. Met saxofoons en trompetten etc. Ik vond het erg leuk! Ik heb voor het eerst gedanst, en ik vond het nog leuk ook, who would have thought?


We hadden beide wat gedronken in de club, dus we wilden nog even wachten met naar huis rijden. Jason wist een hele relaxte loungebar. Met allemaal banken, en fijne grote stoelen. Het was een beetje underground-ish, met graffity op de muren en het leek een beetje een oude fabriekshal oid. Iig, we deelden samen een gingerbeer (dat is zonder alcohol, don’t worry!), en gignen toen weer naar huis. Pas na enen waren we thuis. Ik was best wel heel moe, maar heb echt een ontzettend leuke avond gehad! Wow, misschien ga ik dansen toch ooit nog leuk vinden! 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 18379

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 06 Maart 2013

Down Under and Kiwiland

Landen bezocht: